Fredag - dålig fantasi till rubrik

Idag sov jag längre än tidigare dagar i veckan, sune skällde vid åtta och jag gick upp och sa åt honom och gick på toa. Sen somnade jag pladask och sov till tio :P Mamma komm till och med upp och undrade om jag inte skulle stiga upp. Gick ut med hundarna i dag tillsammas med mamma som vanligt och sedan lunch och marinera köttet till middagen.
Pappa kom hem vid tjugo över två och då for hela familjen till nordmaling för att gå på marknaden. Sedan till willys och handla och sedan hem och börja med middagen. Vi åt grillat med potatisgratäng och sallad. Ikväll blev det Jönssonligan dyker upp igen och nu har jag bara på tv så det inte ska vara så tyst :P Men ska nog lägga mig och läsa eller sova, hehe.

Imorgon hoppas jag på fint väder så jag kan få känna solen lite. Yr.no visar att det inte förens runt 14:00 blir mer moln, så hoppas det stämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0