Onsdag, umeå-vännäs

Igår blev det bara ett snabbt inlägg, hade fullt upp. Under dagen låg jag och sola, från när jag kom hem efter promenade med hundarna till cirka klockan 14:30 då solen gick i moln och började regna. Så jag ställde mig och bakande, blev kolakakor, vilket inte finns under recept här på bloggen så får lägga upp det på söndag.

Mamma skulle bort till middagen så jag och pappa åt pytt i panna, faktiskt rätt gott när man inte äter det så ofta. Efter middagen så tog jag en dusch och började se Batman Begins. Medans jag såg och pausade Batman Begins så bakade jag choklad/mockarutor som blev helt klara kl.22:00, receptet ligger ute här sedan tidigare.
Sedan såg jag Allsång på Skansen och Allsångsscenen är din: Tomas Ledin.

Idag blev det tömma kattlådor och promenad med hundarna och sedan packa. Sitter just nu i vännäs hos henrik. Har ikväll kring middagen sett färdigt Batman: The Dark Knight. Eftersom på fredag blir det att se Batman: The Dark Knight Rises på bio med grabbarna. Sedan blir det inflyttningsfest i skelleftehamn hos sara och ville på lördag. Känns som om det är helg redan, även fast det bara är onsdag :P Är väl för att jag inte brukar vara hos henrik då det är vardag.

I alla fall, till sist innan jag ska gå och lägga mig med henrik och sova. Så hoppas jag på kattungar i helgen, eller söndag rättare sagt. Men det är faktiskt osäkert, eftersom Pippi(katten) inte är speciellt tjock och man får inte känna på henne för att känna fosterrörelser. Men det som talar för är att hon inte har börjat löpa plus att hon är ojämnt tjock, och det borde hon inte vara om det endast var fett.

Men nu,
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0