Söndag - dagen efter

Igår tog jag inga bilder, hade kameran med mig men var en del folk jag inte kände på inflyttningsfesten så kände mig inte bekväm med att ta fram kameran. Men det gick bra, henrik var jätte duktigt som höll sig vaken och körde oss fram och tillbakka mellan vännäs och skelleftehamn. Myggbett upp och ner längs benen var en sak jag fick med mig från festen :P Men även kära återsenden och trevliga minnen med nya bekantskaper!

Idag har det varit en dagen efter, just även för att jag hade ont i huvudet igår och den hade även sin dagen efter. Så har inte gjort så mycket, men tagit en kort promenade med hundarna innan middagen. Så jag har inte bara suttit inne. Jag har även suttit och kollat fakta om norwegian eftersom de är dem jagoch henrik ska flyga med när vi åker till Grekland den 9 augusti. Jag börjar ju få lite resfeber :P

Ikväll har jag sett The Mentalsit och just nu ser jag på Ulvenatten som är på tv4. Så blir att sova efter det. I morgon fyller syrran 14år, så det blir att fira henne. En gång på eftermiddagen och sedan en gång till på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0