Synundersökning

Det jag hart gjort idag som är värt att nämna är att jag var på synundersökning. Hade fått förändringar på båda ögonen, två snäpp på vänster och ett på höger, vad det nu riktigt menas med :P Men hittade i alla fall rätt fort ett par bågar så fort var det klart. Jag och mamma gick över på djurmagazinet när det nu väl ligger så nära. Och som det ser ut nu så blir det nog en hamster för min del till hösten. Kunde nästan ha inpulsköpt en idag för de var hur gulliga som helst! MEN när jag är typ hemma lika mycket som jag är borta den tiden det är kvar innan september så får det helt enkelt vänta till hösten. Och då får jag se hur jag känner, fast då saknar jag en liten vän.

Har lagt upp bilder från vännäsdagarna på facebook, men kommer upp några här också. För kan ju säga att jag glömde ju ändra inställning när det blev lite mörkare så kvälls/natt korten är inte så jätte bra.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0