Tyst vittne

Ser på Tyst Vittne just nu, fast PRECIS nu är det reklam och nyheter på tv4 så jag passar på att blogga. Idag gick jag och mamma med hundarna på förmiddagen och sen när vi kom hem åt jag lunch och drog ner till stan. Träffade Henrik, Arvid, William och Sebastian och det shoppades en del. Blev allt från kalsonger till högtalare till örhängen(för mig då :P ). Jag var även med dem när de käkade lunch på Subway, vars jag inte ha varit förut. Faktiskt något jag skulle tänka mig prova någon gång, har aldrig gjort det och förhoppningsvis ska det bli en första.

I morgon är det baka bullar som står på schemat :) Blir nog på 1L så det kommer bli mycket bullar men det är gott! Nej ska gå ner och fortsätta se tv med pappa nu.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0