Sväng förbi universitetet och stan

Skulle hämta ut tentan, trodde jag. Alltså jag fattande inte alls hur jag skulle komma in till där man skulle hämta tentan. Det var ju låst uppe på våning 5, så jag hoppas att de går att hämta dem till hösten i stället.
Sen for jag i alla fall ner på stan, köpte den sista prissänkta tvsändaren till datorn. Tack Jon på Kjell&Company för hjälpen :)
Sedan blev det in på akademibokhandeln och köpte häftmassa, sedan gick jag runt och kollade i lite olika affärer. Letar efter ett par shorst i modelen badshorst fast lite längre men hittar tusan ingenstans. Skulle ha köpte två när väl h&m hade dem för typ nått år sedan.
Mammas födelsedagspresent är fixad och planer på vad syrran ska få finns också. Blir faktiskt att dra ner en sväng på stan i morgon också, ska förbi Online och hämta mitt arbetsintyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0