Torsdag

Klev upp och åt frukost sen blev det in i duschen för att sedan äta en snabb lunch och bege mig ner till kontoret. Träffade Robin och Niklas för ett snabbt litet snack medans jag väntade på Sten. Sten hade fixat anställningsbetyg åt mig. Känns sjukt konstigt att inte fara till kontoret längre, inte på ett långt tag i alla fall. Får se vad som händer i framtiden.
Gick en snabbis på H&M men hittade inte något jag sökte så tog första bästa buss hem. Fick mitt visa kort idag, blev riktigt bra :) Valde eget kortmotiv och tog en bild på Ludde.
Vet som inte riktigt vad jag ska skriva, det är så mycket som jag känner. Och för det första har jag en sådan konstigt huvudvärk så känner mig dum. Alltså tror att det beror på att mitt synfel har förändrats så ska ringa och boka tid för en synundersökning i morgon. Hoppas det finns tid nästa vecka. En annan sak jag måste göra är att jag måste klippa mig, helst innan den 9 augusit då jag och henrik åker till grekland.

Nu blir det att sova. Sovigt lite halv bra i veckan och det tar både på kroppen och på synen.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0