Tyst

Här har det varit tyst från mig i nästan två veckor, andledningen-mycket uppgifter som skulle göras de två sista veckorna på terminen plus tenta plugg inför tentan som jag skrev igår. Så det har inte hänt så mycket, mest pluggat helt enkelt. Och eftersom det var sista dagen på terminen i fredags så hade jag och min klass picknick och spelade lite kubb innan det började regna för mycket. Så någon bild från det kommer nedan.

Idag blev det först en sväng till Expo och Blomstertorget på teg på förmiddagen direkt efter frukost, som var typ vid elva :P På expo köpte jag två ljuslyktor och fyra ljus till dem som jag ska ha på balkongen nu i sommar.
Väl hemma så tog jag äntligen upp de nya möblerna till balkongen och flyttad ner de gamla. Så nu gäller det bara att pappa ska näta in balkongen så balkongdörren kan vara öppen.

Eftermiddagen blev det en sväng till graven med mamma och syrran. Vi planterade en tagetes på morfars grav och gick en sväng ner till morfars pappas och mammas grav(tror jag det är). Så fint med förgätmigej det växte på flera ställen på kyrkogården.

Några bilder från picnicken









Bilder från graven









Förgätmigej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0