Dålig uppdatering

Japp här har det varit dåligt uppdatering sedan i början av veckan. Har mest haft en del att göra. Har ju sen stor planeringsuppgift i engelsak att arbeta med, men endast tre lektioner kvar att komma på aktiviteter på och sedan gäller det att koppla allt jag ska göra till kursliteraturen, då jag redan kopplat det till kursplanen i engelska :)
Idag är det jobb som gäller, så ska snart äta lunch. Och pappa kommer och hämtar mig när jag slutar eftersom ludde ska hem idag. Ludde har varit hos min mammas kompis i tre veckor, för att det skull bli lite avlastning här eftersom han tidigare behövdes torkas efter varje promenad. Men även för att mammas kompis gärna skulle vilja ha hund, för att hon har haft det tidigare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0