God kväll

Sitter just nu i en stuga som kallas hotelboende på en camping i Jönköing. Har varit på dop idag för heniks kusins barn, Ninja. Tagit bilder under resan hit med tåget och sedan hyrbil från skövde. Men det lägger jag in när jag kommer hem eftersom jag inte har kamerasladden med mig. Det har varit väldigt trevligt och åt även middag med henriks kusin, och vi gick en promenad efter middagen. Ninja som är tio månader, går faktiskt blev väldigt förtjust i mig i slutet. Och hon är hur gullig som helst :] Att jag längtar efter en liten een knodd, men det blir ju efter utbildningen och nog något års arbete.
Nu blir det magnumglass och Vampire Diaries :)
Och ska även säga att det blir nog att åka till Gränna/Grenna, hihi. Och ja, då blir det att köpa polkagrisar till hela famlijen. Pappa som har tjatat om att han hade velat åka dit om det skulle ha blivit någon semester ner till söderköping i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0