Sol idag, regn i morgon

Idag var vädert helt underbart, så då kändes det lite tungt att fara och jobba idag. Men gjorde det bästa av situationen och satt ute en timme innan jag skulle fara, åt nämligen lunch ute på framsidan :) Och faktiskt så pluggade jag innan jag gick ut också. Jag har även ikväll gjort lite på engelskaplanerings-uppgiften, men ska verkligen sätta mig ner och läsa igenom den nog i morgon och sedan blir det att skicka in den.
Men det är inte lugnt för det, då är det bara att sätta igång med nästa uppgift som nog blir matteplaneringen. Men det känns inte jobbigt efter engelskan :P

Nu blir det att se färdig Body of Proof och sen sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0