Trött och huvudet känns tomt

Även denna kväll har kommit till sitt slut. Och på tala om slut, det är något jag är :P Satt snabbt med matte innan middagen men sen blev det engelska planeringsuppgiften resten av kvällen. Vill inte säga att jag är färdig, men är nog det. Fast egentligen saknas det referens till kurslitteratur på sista veckan. Men jag hittar som inget, tusan önskar man kunde trolla med knäna eller något :P. Men jag ska kolla igenom "De första årens engelska" innan jag somnar för att verkligen vara helt säker på att det inte finns något av det jag söker i den. Eftersom min kära klasskamrat Sofie ska få låna den av mig i morgon.
För jag hinner skriva en snutt innan jag far till jobbet i morgon. LÄNGTAR så tills alla uppgifter är färdiga och jag riktigt kan andas ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0