Godnatt

Har sett på Arne Dahl med pappa, det har som blivit lite far och dotter tid för mig och honom. Inte för att vi pratar något eftersom det är på SVT1, alltså inga reklamer, men det är något bara jag och han ser i familjen.
 
Idag for henrik hem, han kom igår och vi såg Så Mycket Bättre på kvällen och även en film som gick på TV4. Den var bra men slutet fungerade inte, något i stil med "Va?! Varför såg jag den här filmen? Kunde ha sovit nu." var min syrras kommentar till den :P Men så dålig var den inte, riktigt bra faktiskt, men slutet fungerade som sagt inte.
När iaf henrik hade farit drog jag ut och jobbade, kändes riktigt kul. Att dela reklam som jag själv längtar efter att få läsa gör det hela mycket roligare :), delade reklam från Clas Ohlson om någon undrade.
Ska väl ta och börja dra mig mot sängen, läsa lite och sedan sova. Börjar 13:00 i morgon så det blir sovmorgon, skönt. Behöver fortfarande ta igen sömn från när jag såg de tre första Twilight filmerna tisdag, onsdag och torsdag eftersom de gick på kanal5 och jag inte hade sett dem förut. Eller ju slutet av Eclipse hade jag sett för ett år sedan, när vi hade viasat på tv när vi var nyinflyttade. Så nu måste jag se Breaking Dawn del1 och sedan 2 :)
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0