inte skrivit på länge

Ja, jag har inte skrivit på ett tag. Alltså universitetet tar mycket fokus och kraft av mig. Känner att en del uppgifter bara hänger, liksom har ingen koll på dem. Och det gör att jag har svårt att vilja göra något annat. Visst det låter rätt så konstigt men på något sätt är det så. Hade ju tänkt träffa jennifer i veckan, men inte har jag haft ork för det. Är ju så trött. Dock känns det som bättre nu när snön har kommit och fortsätter att komma. Plus att temperaturen är under nollgradigt.
Ryggen krånglar och vill inte vara med. Så det drar ju också ned min ork och vad jag kan ta mig tid för.
Ska inte skriva mer nu :P Blir som bara ett babbel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0