Lördag

For till Henrik går så därför blev det inget inlägg. Efter jag kom hem från universitetet så åt jag lunch och sedan satt jag och sorterade helgens reklam. Sedan blev det och packa, jag satt även i kö hos cdon.se för att fråga om min order som jag beställde i måndags som de fortfarnade inte har skickat från lagret. Syrran var med och beställde The Sims som släpptes i torsdags så jag har väl lite tur att hon inte har frågat efter det än, men hon undrar nog.
I alla fall så satt jag där i kö och missade den ultrabuss jag hade tänkt ta, men kom precis fram och fick chatta med en kvinna så tänke "jag hinner med nästa". Då just när jag har ställt min fråga och hon fått mitt ordernummer så slungas jag ut ur chatten! ARGH!! Jag bara stängde av datorn, eftersom den skulle med, och skyndade iväg. Han med ultran och kom i bra tid för vännäsbussen. Tur, dock var jag något irriterad.
 
Väl  vännäs åt jag och henrik middag som vi lagat sedan blev det x-factor och ost och kex som henrik hade fixat. Läste på facebook att Dead By April skulle spela i vännäs den 14 december. Så när nyheterna var så travade vi iväg till Ikaros och jag köpte en biljett, 50kr, två förband från vännäs och sedan Dead By April! :D
 
Idag fick jag se Emils nya bil just precis innan bussen kom. Bussen var rätt så full men hittade ändå snabbt en ledig plats där jag kände att jag ville sitta. Väl hemma efter buss byte drog jag ut och delade reklamen. Kände att jag ville duscha ikväll och ville då inte dela i morgon.
 
Ikväll blir det Så Mycket Bättre och kanske någon film får se :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0