Söndag

I fredags hade jag en trevligt kväll med folk från klassen + ett gäng till :) Vi hade maskerad, och jag har lovat Maja att lägga upp bilder så hon fick se hur jag såg ut se dessa finns nedan + de få bilder jag tog under kvällen :)
 
Nu har (eller egenltigen i morgon) har jag då börjat de två nya kurserna i engelska och svenskan. Det har varit struligt framt tillsi fredags då det har krockat i schemana, men det är fixat. Jag har suttit och kollat kurslitteratur och blir att beställa i morgon efter kurstarten på engelska. Har även lånat en skönlitterär bok som ska läsas tills på torsdag, och eftersom jag lånade nera på stadsbiblioteket så har jag nu ett vuxenkort på biblan :P Har inte haft det tidigare då jag har lånat på ersboda och där kollade de inte.
 
Har börjat knåpa på en önskelista, fyller år om cirka en månad och sedan är det ju inte heller länge kvar till julafton. Känns konstigt då det inte är nå snö ute, längtar! Liksom det är så mörkt på morgonen så det känns bara konstigt att stiga upp. När det hade kommit snö så var det ljusare eftersom det minsta lilla ljus som träffar snön reflekteras.
 
Nu kommer bildernan:
 
Liten sådär allvarlig minn :P
 
Målningen, notera att "blixten" såg mycket rödare ut i verkligheten
 
Andra kinden, bilden är tagen med mobilen :)
 
Elin "Snövit", Lisen "Rödluvan", Sofié "Cruella De Vil"
 
Malin "Rosa, Bondens bästa ko"
 
Linnéa "Zombien som känner sig vacker om hon har alla sina smycken"
 
Linus "Polis", Fredrik "Präst", Malin "Jävul"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0