Det blir inte alltid som man tänkt, tur att det inte alltid spelar så stor roll

Ha, ja här sitter jag. Jag som hade planerat att få och lägga mig direkt efter Robinson. Pyttsan! Jag fastnade framför tvn och såg även Mannen som talar med hundar. Men tur som det är så är det eget arbete som gäller i morgon, så jag kommer ta sovmorgon.
 
Planen inför i morgon är att ta det lungt, gå ut med hundarna som jag lovat mamma och sedan på kvällen blir det utgång med klassen. Ska träffas och äta middag tillsammans, om det blir någon alkohol för min del är ännu inte bestämt. Men eftersom det är storkalas på lördag, lutar det mot en vit kväll i morgon.
Måste ladda kameran och så tills dess. Och sedan måste jag ta tummen ur och lägga upp lite bilder från Grekland, både här och på facebook. Har ju hur mycket bilder som helst, runt 600st :P Hälften har jag tagit och de andra har Johan, Henriks bror tagit.
 
Här är en bild från Nafplio, Grekland
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0