Helgens planer

Äntligen har jag bestämt vad jag ska göra i helgen :) Sådan befrielse säger jag bara :P I morgon blir det snabbis ut med hundarna i regnet sedan månadshandla med mamma på ica Maxi. När vi kommer hem måste jag fixa ordning det jag ska med mig och infinna lugnt innan jag tar bussen till vännäs och träffar folk jag inte träffat på länge. Sover hos henrik och han skjutsar hem mig på lördag. På lördag ska jag jobba och sedan söndag blir det lingonplockning och sedan firande av min 15åriga kusin :)
Sedan ska jag ju helst hinna räkna matte också, men gissar att det klämmer jag in lördag kväll :P

Nu ska jag sova eftersom det är en lång dag jag har framför mig i morgon, 08:00 ringer väckarklockan.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0