Måndag

Som sagt det blev fult ös i lördags! :D Dock lite kaos i slutet med egentligen, vad är en fest utan kaos? I alla fall så blev det sänggång kring tre, tittade inte på klockan. Vet bara att jag smsade två vänner i bilen på väg hem. Lagom bakis var jag lördag morgon, huvudet dunkade plus träningsvärken sedan reklamutdelningen lördag förmiddag. Idag började jag lämpligt nog 13:00 på universitetet. Och jag känner mig då stolt över mig själv att jag faktiskt gjorde det jag hade planerat ikväll. Räknade matte efter middagen, efter nyheterna hade varit gick jag in i duschen och sedan räknade jag med matte :) Så jag förtjänade att ser X-factor och Ensam Mamma Söker.
Nu blir det sängen, börjar 08:30 i morgon så det blir upp tidigt. Jag tog lite bilder från emils födelesdagsfest i lördags, ska ta och lägga upp dem i morgon kanske eller på onsdag. De är tyvärr inte så bra kvalité på dem, jäkla dunkelt ljus.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0