Onsdag, hela veckan känns upp och ner

I morse kom jag hem från vännäs, åkte dit igår för att vara med på firande av henriks mamma. Så sovde över och tog samma buss som henrik tog till vännäsby hem. Så jag kom hem och efter typ en och en halv timme gick jag med hundarna, kom hem och åt lunch. Och syrran hade kommit hem tidigt från skolan för hon kände sig rissig. Så jag och hon såg PLL och jag räknade matte medans, faktiskt så gick det. Tur jag hade syrran som kollade hela tiden så sa hon till om jag tittade ner just som det var något jag verkligen måste se.
Ikväll så har jag duschat och sedan gjort paj för första gången :P Den blev faktiskt riktigt god och ran inte över, vilket är bra eftersom pappa tvättade ugnen i lördags. Sedan var det att se Bonde Söker Fru och Trinny och Susannah stylar om sverige, vilket idag var från skellefteå :)
 
Nu ska jag sova, visst att jag har sov morgon, men har lite sömn att ta igen. Avslutar med denna söta bild,
 
Godnatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0