Snabbt inlägg

Tänkte bara snabbt slänga upp ett inlägg även fast jag vill komma fort i säng då jag inte mådde bra efter middagen och låg i sovan och huvudet snurrade. I alla fall började dagen med att jag fick helgens reklam som jag ska dela ut. Dock var det lite kångel först, stod lite fel och hade fått en extra följesedel som inte ens var min. Men ringde till kontoret och det var helt enkelt bara så att det stod fel men det stämnde.
Sedan blev det promenad med hundarna i det underbara vädret det har varit idag, hade ju varit ännu varmare om det inte blåsit så mycket. Universitetet var jag på vid 13:00 då föreläsningen började, sedan 40min rast, lite drygt och sedan lektion med att räkna matte. Det lite svåra i det är ju att frågorna är ställda på engelska eftersom boken är på engelska, inte riktigt super lätt.
Ikväll blev det finalen av robinson och sesångsavslutning av Hawaii five-0, eftersom New Girl och två panka tjejer början nästa vecka. Tusan att inte Anna vann, och sedan ville jag ju att Robban skulle vinna. Inte Mirre!
 
Nu blir det sängen, ska upp tidigt i morgon, 8:30 på universitetet är det som gäller :P
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0