Träningsvärk må jag säga

Som rubriken lyder så är träningsvärk i ryggen något jag har. Och ja den känns verkligen, och man känner sig skröplig :P Tur att man är två i alla fall, frågade pappa hur han kände sig när han kom hem. Helt ärligt hade han lite svårt att ta på sig sockorna i morse, hehe. Men lingon har vi och om några dagar blir det sylt som kommer räcka i två år :)
Känns skönt att jag har missat busvädret idag, i morse när jag gick till bussen hade det inte börjat och när jag kom hem var det uppehåll. Ikväll blev det X-factor med fika teh, syltmunk och wienerbröd :) Sedan Ensam Mamma Söker och nu sitter jag här.
Jag vet som inte vad jag ska skriva, vill skriva. Men liksom vad? Hur privat ska man vara och hur icke-privat. Liksom man vill ju inte bara skriva "gick upp, tog bussen, gick på förelsäning, for hem, åt, plugga, såg tv, middag, plugg/chilla, tv, sängen". Liksom helt krast ser mina flesta dagar ut så. Och kommer göra det ett tag fram över. Det blir ju skillnad de dagar jag har studiedag och kan vara hemma, men ändå. Jag har ju ingen blekaste anning om vem som sitter och läser det jag skriver.
Nope, nu börjar nacken strejka, bäst jag hoppar i säng. Men laddar upp några bilder först.
 

Full hundsäng, fast nu är det väl mera kattsäng :P

Ego bild på Ultrabussen i förra lördagen på väg till festligheter
Maja på en varm diskbänk, diskmaskinen har nämligen körts
Bild från i lördags, delat ut reklam med uppdragen tröja och handskar :P
Min och pappas skört lingon, som han suttit och rensat ikväll
 
 
Med dessa bilder säger jag, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0