2h på stan och 1h snack med mormor plus hemkörning

Lovade mamma igår kväll att gå med hundarna så det gjorde jag idag. Efter frukosten och snack med mamma om hur vi/hon ska få till hennes hemsida. Det verkar i alla fall lösa sig nu, hennes kompis malin är här nu och hjälper till. Sedan åt jag en snabb lunch och begav mig mot bussen och stan.
 
Väl på vasaplan gick jag först och fixade mitt Umeå-Vännäs busskort så det var nytt och behövde ändå köpa nya resor :) Sedan blev det H&M där jag fastnade ett bra tag. De hade reakläder så kollade på dem och sedan på lite annat och sedan blev det in i provhytten, lite kö innan men inte allt för lång. Blev att jag köpte ett bälte (som var huvudsaken till att jag gick in) och sedan ett snyggare baslinne och en kjol.
 
In på Åhlens och hittade present till Kajsa och Malin (även fast hon fyller år den 14 juni) och köpte även till mig själv. Bild kommer sen på det, då jag inte kan visa förens efter fredag kväll. Har lätt även fixat present till Andreas som det är fest för på lördag.
 
Ikväll blir det nog att se Tonårsbossen och Criminal Minds :) Och efter detta inlägg ska jag slå in presenterna.
 
Abbe hittade något intressant, vad kan det vara?
 
En kotte!
 
Shoppat
 
Närbild på skärpet och lite på linnet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0