Fredag

Mycket fram och tillbaka om denna kväll. Vad det i slutändan skulle bli av denna kväll. Ja med många om och men blev det middag på Subway med 4 av grabbarna. Sedan på bion och hämta ut biljetterna, träffade Johanna som jag inte träffat på länge. Så blev en snabb pratstund med henne, lite häng på bion innan vi gick en sväng till Hemmakväll. Sedan 18:00 började kvällens biofilm, vi såg Oblivion. Den var inte riktigt som jag hade tänkt mig, men ändå väldigt bra :) Väl värt att se den på bio.
 
Väl hemma har jag sett Let´s Dance och New Girl. Snart blir det att hoppa i säng. Ska ligga på värmedynan ett tag, men kommer nog inte kunna håll mig vaken så länge :P Väldigt trött, var en lång dag igår.
 
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0