Ledig måndag

Idag hade jag inget direkt inbokat. Utan blev att gå med hundarna tillsammans med mamma. Det blåste en del när vi gick ut och när vi kom hem hade det börjat regna. Och kallt har det varit ute, inge kul väder alls. Så det blev att äta lunch ett tag efter det.
Gick upp på rummet för att få nå plugg gjort, men av någon anledning började jag må smått illa. Kan vara för min huvudvärk som jag nu har, nästan, jämt. Den kommer från att det trycker i ryggen, det är muskelspänningar. Så det blev i stället att jag la mig på sängen och startade Harry Potter filmen som var i DVD-spelaren. Så såg klar sista hälfen av Halvblodsprinsen som jag började se för ca en vecka sen.
 
Kvällen bestod av att jag fixa med middagen, duschade, pluggade och såg tv. Så nu blir det att dra mig till sängen, läsa lite mer innan jag ska sova. 10 till 15 på universitetet i morgon. Lagom lång/kort dag :)
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0