Lördag - lite kollande på Kung Fu Panda

Ja som rubriken lyder är det Kung Fu Panda som rullar på kanal5 just nu, så det har jag på.
Var födelsedagsfest för Oskar och Westin igår, var väldigt trevligt. Missöden för kvällen var att en spydde och det spilldes över en finare bänk med lite viktiga papper och kort.
 
Åkte hem från vännäs idag, tog tåget. Sedan timeade jag super med ultra bussen så tog den och åkte upp till lill konsum för att handla lite gott inför ikväll.
 
Ikväll blir det att se fångarna på fortet och sedan gissar jag att det blir Irene Huss: Jagat Vittne eller så blir det att gå i säng. Är nämligen hundutställning i morgon som mamma ska fara på med Sune. Så jag tänkte följa med, annars skulle jag bara sitta inne i morgon :P
 
Sune bildbomb!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0