Söndag - "godnatt" inlägg

Idag har jag, mamma och syrran städat huset. Kändes verkligen att min rygg inte är på topp nu. Efter damsugning nere, toa tvätt och lägga ut mattorna kände jag egentligen inte av ryggen. Men hade fått huvudvärk. Drack vatten och hoppades på att den skulle släppa. Såg på tv ett tag från sängen, men det funkade inte. Så tog en ipren och satte mig i fotöljen. Huvudvärken släppte dock inte förrens just före middagen. Så det pluggande jag hade tänkt få gjort idag, det var ju bara att glömma.
 
I morgon är det 10:00 till 12:00 som gäller på universitetet. Så skönt med lagom tidig morgon. Och hoppas på att kunna fokusera på utkastet till inledningen av rapporten i svenskakursen i morgon eftermiddag. Får jag till någon start på den så kommer det vara mycket lättare att slappna av på valborg :P Och känna att jag förtjänar att ha kul.
 
Nej, ska dra mig mot sängen. Ska nog ligga på värmedynan ett tag och läsa Eragon, som jag för övrit köpte i england, innan jag ska ta och sova.
 
Här är de böcker jag köpte i england på två second hand butiker :)
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0