Sv-start och bakning

Idag ringde väckarklockan 8:25. 10:00 var det svenska kursstart som gällde. Roligt att jag som har årskort (även min kompis Jimmy har det) då när vi åker Ultra buss så står det att vi har 7756 dagar kvar :P lite fånigt!
 
Väl hemma kring halv fyra så började ragga på någon att fika med i morgon. Maja jobbade men vi bestämde att ses på lördag en sväng i stället :) Så hörde med Jennifer och hon ville gärna att jag bröt lite i hennes tentapluggande i morgon med fika :) Så ska gå en sväng på stan och sen se vars vi ska fika.
 
Efter maten (läs efter maten och sedan efter nyheterna) så satte jag igång att baka. Hade frågat mamma vad hon ville ha, för jag ville baka men visste inte vad. Så kolakakor var hon sugen på, så det fick det bli. Kommer ett separat inlägg med receptet och bilder :)
 
Sveriges Mästerkock och sedan ingen Grey´s Anatomy så sitter här nu. Försöker komma in på cambor för att kunna lägga upp matematikrapporten med rätt källförteckning men det går inge bra. Varför vet jag inte, aja, Anja och Linnéa har fått in sin så skulle det krångla får jag skicka ett mejl till kursansvarig via gmail.
 
Nej, ska lägga upp receptet och sedan lägga mig och läsa lite i "Tematisk Undervisning" medans jag mjukar upp musklerna på värmedynan.
 
Blir att prata lite england med Jennifer i morgon :) Lite bilder
 
 
 
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0