Tisdag - trött och frusen dag

Kallare idag än vad jag trodde det skulle vara. Inte mysigt alls, alltså när jag var ute. För tydligen var det skönt mitt på dagen, då jag satt inne på universitetet.
 
Första föreläsningen idag var väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Hade sett fram emot den mycket, då jag har läst så mycket jag har haft tid med i boken som skulle läsas. För boken var intressant, så kommer läsa mer i den(när jag får tid ska tilläggas). Men det var inte riktigt så, det var mycket snack om hur rapporten skulle skrivas och det sades typ 4-5 gånger. Slutade lyssna i slutet faktiskt. Har inget emot föreläsaren, gillar personen, men dagens innehåll var inte roande.
 
Eftermiddagen var desto bättre, synd bara att vi blev avbrutna direkt efter rasten av brandalarmet. Varför det började tjuta har vi ingen anning om. Det stängdes av rätt fort, så kunde inte varit en brand. Så antingen var det brandövning eller så  var det startat av misstag.
 
Ikväll har jag sökt ett sommar jobb och sett tv, som vanligt. Men det är liksom det jag gör efter 20:00, jo har pluggat också, medans jag såg Arrow. Det hör också till det vanliga :)
 
I morgon blir det en sväng på stan. Födelsedagspresent som behöver köpas plus att det blir lunch med henrik. Då han ska ta bilen in till stan och shoppa.
 
Klockan har tickat iväg, så nu är det dags att sova.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0