TRÖTTT!

Nu är det tungt, ska fort som tusan ta mig till sängen och sova. Har katt-tjej hemma som löper som tusan, i natt har hon skrikit så jag (även mamma) vaknat om vart annat och inte kunnat somna om på en gång. Vi vill så gärna ha kattungar, men Harry, vår hane, verkar inte vara helt könsmogen än.
 
Varit på stan idag som planerat. Köpte bland annat torr shampoo, mascara(då jag har från oriflame just nu, och den börjar ta slut så måste börja köra på något nytt) sedan var det nå underkläder och ett par vanliga svarta leggings. Jo köpte så klart även födelsedags present till min vän Oskar, som fyller år idag, och som vi ska ha fest hos och för på fredag.
 
Ikväll har jag och mamma varit en sväng och kollat på lägenhet via HSB. Åt mig då alltså, är nr2 så vet ingenting än. Ska ringa HSB i morgon. I alla fall, lägenheten ligger här uppe på ersboda skulle kalla det en 1:a på 31 kvm. Nedreplan med tvättstuga och förråd just utanför dörren. Så ja, det känns konstigt. Har nyss börjat kolla runt på lite mer allvar på lägenheter. Men trodde aldrig att jag skulle bli nr2  så fort. Så ja vill inte den som är nr1 ha lägenheten, då flyttar jag nog i sommar dit.
 
Det var väl det jag hade att komma med, kollar på klockan hela tiden och nu är det bäst att gå i säng. Börjar 10:00 i mor......gon, nej fel 10:30 och slutar 14:30 (trodde jag slutade 15:00). Helt plötsligt känns morgondagen mycket lättare! Skönt :)
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0