Ett tag sedan det uppdaterades här

Har varit fullt upp sen en vecka tillbaka. Efter syrrans födelsedag blev det fullt fokus på mormors flytt som var i torsdags. I helgen har jag väl typ städat och tagit det lugnt, i söndags jobbade jag. Har jobbat igår och idag, i morgon är det en ledig dag. Synd att det verkar bli regn eller i alla fall otrevligt väder, får hitta på något inne.
 
Jobb på torsdag, sedan mammas födelsedag på fredag, nog nolia på lördag och jobb och LR träff på söndag :) Veckan ut är planerad.
 
Nu: se film på tv11, Cyberbully, så länge jag orkar :P
 
Vad syrran fick i födelsedagspresent
 
Örhängerna är från England :)
 
Shopping på H&M i fredags
 
Penna, sudd och ring med mitt favvo, Delfin :)
 
Plockade även hallon i fredags, två till mig och tre till föräldrarna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0