Mammas födelsedag - gårdagen med Nolia - idag med jobb och LR-träff

I fredags fyllde mamma år. Så for dit först under dagen för att gå med hundarna. Satt och prata en stund med mamma och syrran sen for jag förbi affären, för behövde mjölk. Väl hemma fixade jag i ordning lite grejer sen for jag tillbaka till familjen.
Blev go grillat med potatisgratäng och prinsesstårta och kaffe till efterrätt. Var väl där till strax innan tio. Väl hemma såg jag på tv och sen var det dags att sova.
 
Igår blev det en dag på Nolia med Henrik och Oskar. Jag och Henrik var där strax efter elva så medans vi väntade på Oskar så gick vi och kollade på husvagnarna och husbilarna och jag plockade brochyrer åt pappa. Oskar slöt upp en stund senare. Blev det vanliga, gå runt i alla hallar och sedan äta något. Vi rundade av vid halv fyra. For hem, pratade med Henrik en stund och strax efter att han for hem fixade jag nå middag.
Efter det cyklade jag iväg till familjen, tog broschyrerna till pappa och hade köpt klistermärken till mamma och syrran. Jag och mamma bestämde också att jag skulle ta hem Pippi till mig. Så mamma körde henne till mig, så just nu bor Lady och Pippi hos mig.
 
Idag är det jobb som gäller, em-pass. Sen ska jag äta nå middag på stan, för att sedan bli hämtad av Jennifer vid kl.18:00 för att åka till Mimi där Jennifer ska hålla i en LR-träff.
 
Promenad med hundarna i fredags
 
Larv på vägen, som sedna Sune försökte äta upp :P
 
Vad mamma fick av mig i födelsedagspresent :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0