Onsdag

Blev en seg morgon, även fast det inte regnade utanför fönstret. Men när jag väl klätt på mig och ätit frunch så begav jag mig till tråggränd. Eftersom mitt leg gått ut var att hämta passet prio ett. Blev kvar där till strax efter fem.
 
Såg Pretty Little Liars med syrran och tog en fika. Pratade med mamma, tömde kattlåderna och gav hundarna middag.
Då mamma och pappa idag firar 20års bröllopsdag, så skulle de ut på restaurang ikväll. Därför blev jag kvar lite längre än jag tänkt. Efter jag varit där tänkte jag fara och handla, men var för hungrig så cyklade direkt hem. Behövde ändå bara nå mjölk och grädde, men löste det med att använda matlagningsgrädden, då jag inte kommer behöva hela den till soppan jag ska göra senare i veckan, eller typ i morgon. Och hade en ny öppnade liter mjölk hemma, så det räcker tills i morgon.
 
Nu ska jag gå en sväng till soprummet och sen blir det att slöa framför tv. Eller ska först leta rätt på nå papper, över litteraturen jag har och dagboken från england. Så jag kan skriva färdigt mejlet till Pat, min engelska mamma :) 
 
Lady
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0