Tisdag med dubbelpass

Var ledig igår, så var med mamma och pappa och fort runt i umeå och fixade en del saker. Mamma tog t.ex. nytt kort till sitt körkort, vi var på Ö&B, Rusta, Djurmagazinet och Willys :) Fick hjälp att välja ut nå bra kött att bara ha och steka. Måste ju som lära mig att laga mat så jag får en varierad kost. Fick även samtal från banken att mitt nya leg är färdig.
 
Idag har jag jobbat dubbelpass, så varit borta från 8 i morse till strax efter 17 ikväll. Väl hemma åt jag resterna från igår. Såg även två avsnitt av Teen Wolf, ett enda kvar och det är superspännande! Ikväll blir det samma som igår, strax Djurakuten, sedan Idol och sist Broadchurch.
 
I morgon ska jag ta bussen till teg och hämta mitt leg. Jag ska nog även höra med mormor om jag kan komma förbi där och kolla på hennes skärm. Se vad det är för hål på baksidan, då strömkabeln försvann i flytten behöver hon köpa en ny.
 
Nu: Fixa ihop något jag kan fika ikväll. Baka? Kanske får se. Annar blir det väl att tasista bullen som ligger i frysen :P
 
Lady igår, medans jag satt vid datorn
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0