Torsdag

Var jobb i morse, steg som vanligt upp sju då jag börjar jobba halv nio. Det börjar att inte vara så jobbigt längre, utan det går rätt utan problem. Dock var det en dålig dag på jobbet, sålde dåligt fram till paus, hade bett om hjälp och fått det men det blev inte så mycket bättre. Men det var inte bara jag, det gick inte så bra de andra som satt och sålde samma heller. Så efter paus fick vi byta till tidningar, gick förhållande vis bättre.
 
Väl hemma åt jag lunch och såg de två sista avsnitten i sesång 2 av Teen Wolf. Sen kände jag att det var för fint väder att sitta in. Så tog en lång promenad, typ runt hela östra ersboda. Gick även förbi tråggränd en sväng, drack vatten och bytte några ord med syrran, då mamma låg och vilade.
 
Väl hemma hade jag ingen aning om vad jag skulle äta, hade rester i kylskåpet och kunde även laga mat om jag orkade. Men bara en stund efter jag kommit hem ringde Oskar. Han funderade om jag hade ätit eller bestämt vad jag skulle äta. Och det hade jag inte, så åt gärna med honom. Så det blev tacobuffé på Nattöppet :) Riktigt mysigt ställe, har faktiskt aldrig varit där förut. Påminde om pubarna i england, med biljardbord bredvid borden där man åt.
 
Så kom hem för typ 45min min sen. Har fixat presenterna till mamma, hon fyller år i morgon. Och nu ska jag se tv till 22 sen blir det att sova. Och så klart mysa med Lady.
 
Bild från idag, under promenaden sprang/kröp denna filur över vägen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0