5 december 2013

Har försökt blogga flera gång i veckan, tänkte lägga upp massa bilder jag hade på mobilen men då ville inte blogg.se fungera så de bilderna lägger jag upp när jag har tid.
 
Nu kan jag bara inte fatta att det har gått ett år sedan jag fyllde 20år. Ett år har gått, igen. Det känns typ så, fast då har det hänt saker sedan jag fyllde 20 men tiden har bara gått så fort. Förra året blev det tre dagar av firande, blir faktiskt det i år också. I morgon blir det fika med tjejkompisar hemma hos mig, lördag är det fika med familjen och mormor och till slut, dagen då jag fyller år, blir det bio med Oskar och Anders. Vad vi ska se har vi inte bestämt än.
 
Måste hinna med lite plugg och julklappspyssel i helgen också(julkort måste även skrivas), då det är ett nytt moment nästa vecka och det är en hemtenta på 2-3 sidor som ska lämnas in 16/12. Men på lördag och söndag  förmiddagen finns det tid, så det ordnar sig.
 
Nu ska jag diska undan och sedan gå i säng. Är morgonföreläsning i morgon, 8:30 till 10:00 sen är det hem och fixa i ordning tills tjejkompisarna kommer 13:00 :) 
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0