8 december, dagen då jag fyller år och det tredje firandet för helgen(resumé av helgen)

6 december
Fikade med Jennifer, Mimi, Anna-Sara och Frida hemma hos mig, sedan EPP på Villan för att se och lyssna på Arons band. Och det blev en myskväll hemma hos Jennifer med en cider, middag och prat. Av Jennifer fick jag halsbandet, av Mimi: Muffins och kakor-boken och till sist av A-S, Frida och Malin x2 fick jag Jamie Oliver boken.
 
7 december
Seg morgon, med mycket mys med kattungarna innan jag väl steg upp. Tog en dusch sedan blev det fika hos mormor med familjen. Av familjen fick jag elvispen och radion och av mormor fick jag durkslaget, knivslipen och köksvågen.
 
 
 
8 december
Startade dagen med kattungemys som vanlig och sedan gjorde jag en ordentlig frukost och tände 2:a adventsljuset. Ringde och väckte Oskar tjugo i ett(han hade festat igår) för att bestämma om kvällen. Efter det pysslade jag på med julklappar för att sedan göra mig redo. Oskar och Anders kom in en snabbis först för att ge mig presenten från dem, en typ minigran i en julkruka(se bild). Sedan blev bjöd de mig på middag på Great Eastern och sedan på bio, vi såg Escape Plan med Stallone och Schwarzenegger som huvudpersonern, väldigt bra! Sedan avslutades kvällen hemma hos mig och fika, mormors marängtårta ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0