Försöka på en tidig kväll

Har fått upp mer saker ur mina kartonger som är kvar i lägenheten. Delfinerna och statyerna från egypten har nu tagit plats på hyllan ovanför mitt huvud.
Även sovit första natten med rullgardin, riktigt mörk natt. Sovit riktigt hårt, så för första gången hörde jag inte när grannen gick ut med hundarna på morgon promenad :P
Jennifer var förbi med mina LR saker jag beställt av Louise. Och sedan kom Mimi en stund och vi satt och pratade i köket, innan jag for till mamma och pappa för att äta middag.
 
I morgon är planen att bära ut de kvarvarande kartongerna och dylikt i förådet för att äntligen få mera undan. Det behöver damsugas, men är för mycket saker överallt för att det ska vara riktigt möjligt nu.
 
Ska försöka sova nu, eller ska nog faktiskt ligga på värmedynan ett tag. Var länge sen jag gjorde det, och kan vara på tiden.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0