Jobbat, nu helg!

Har börjat jobbat i veckan, så därför lite uppdatering här. Har helt enkelt inte orkat. Var lite jobbigt att stiga upp sju i måndags, det var liksom ett tag sedan och en helg innan med lite sömn hjälpte ju till lite :P Men det har gått bra, nytt folk som jag jobbar med. Någon som jag kännt sen tidigare, och så klart har två av de jag jobbade med blivit coacher. Så folk finns kvar, som jobbade för ett år sedan på Online. Vet inte vilka som jobbar på bredbandsidan just nu, några känner jag i alla fall igen. Jag säljer övrigt, serviser och tidingar :) 
 
Får se vad som händer i helgen. Lite var tanken att dra upp till Åsele något, men ser inte ut som det blir något sådant nu. Blir kanske att åka med mamma och pappa till Nordmalingsmarknanden på lördag, då pappa jobbar nu också.
 
Ikväll blir det nog en tidig kväll, se sommar med ernst och sedan hawaii five-0. Smsa lite med polare och bara fixa nå fika. Sugen på glass, känns lagom när det blev lite sen middag då jag kom hem så sent då jag jobbar. babbel babbel :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0