Längesedan

Inte bloggat något på riktigt länge. Det har varit en hel del att göra nu när jag flyttat till eget. Första veckan avklarad i tisdags. Det känns bra, dock har jag för mycket små krafs :P Vet inte vars allt ska ta vägen. Så nu bor jag lite mer öster på ersboda i en 31kvm stor lägenhet. De flesta vänner till mig är avundsjuka, lite roligt att höra. Men känns inte riktigt som hemma än, Lady har ju ännu inte kunnat flytta hit till mig. Då min mormor ska sova hos mig några nätter månads skiftet juli/augusit. Och då min mormor är allergisk så får inget djur komma in hit förens efter hon har sovit här.
 
Börjar jobba 15 juli, skönt med Online. Ett ställe jag kan utan och innan och att det är självplanering av hur jag ska jobba. Ska göra mer än de minsta timmarna man måste jobba, vilket är 60h. Perioden är till den sista augusti, så ska väl jobba mest det första veckorna, och helst dubbelpass(8h) två gånger i veckan för att fortare jobba ihop timmarna.
 
I morgon blir det middag och kanske fest(får se hur stämmningen är) med ett gäng hur min avgångsklass i årskurs nio. Middag på Eastern Palace (stavning), sedan till Jennifer på Haga.
 
Nej, efter sovit lite enda sen jag flyttade in så är det bäst att avsluta här och hoppa ner i sängen. Har bilder på mobilen som jag tänkt lägga upp, typ från midsommar och så. Men det får bli sen.
 
Godnatt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0