Sambo med mormor

Mellan i går och till torsdag kommer min kära mormor vara sambo med mig :) Hon håller på att flytta och med samma in- och utflyttningsdatum kan hon inte vara kvar i huset, då det städas ut och så. Så den 1 augusti får hon tillgång till lägenheten så nu bor hon hos mig.
 
Konstigt första natten, liksom inte van att det finns någon annan här. Men jag vänjer mig fort, kommer inte vara några problem. Speciellt då jag kan somna om, om jag skulle vakna av att mormor stiger upp.
 
Blir nog sväng  till teg i  morgon och på banken och fixa nytt leg till mig, tog ju ny bild i onsdags :) Så blir bra att fixa det i tid, då det jag har nu går som sagt ut 6/8 :P 
 
Ska lägga mig på sängen en stund, ska nog se ett avsnitt av Teen Wolf eller läsa :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0