Tisdag - pengar plus och minus

Jobbade idag, fm-pass, 8:30 till 12:30. Satt på projekt jag inte gjort förut, intressant, men mest gamla uppgifter så var mest att klicka i "fel nummer".
Väl hemma efter jobbet åt jag lunch och såg ett avsnitt Teen Wolf. Sen blev jag väldigt trött och hade inte lust för någonting. Men behövde handla, så det vara bara att sätta sig på cykel och rulla iväg.
Väl på handelsområdet ställde jag cykeln vid dressman och kom ihåg att Maja nog jobbar. Så gick in på dressman och pratade en stund med Maja. Vi stod och prata om allt möjligt och sedan bestämde jag mig för att gå in på H&M en sväng. Då sommar kläderna reas ut så hoppades jag göra några fynd. Och det gjorde jag :)
 
Som bilden visar denna, var det tre plagg jag fick med mig hem. Shortsen är samma sort som jag köpte tidigare i sommar(fanns även de gröna på rean), som jag blev så förjust i och använt jämt sedan dess. Så att hitta en annan färg även på rea vart ju super! 99kr rabatt på dem, 124kr rabatt på skjortan och 49kr rabatt på t-shirten så totalt 272kr rabatt, så betalade endast 175kr :) Och en sådan skjorta, just i det som tyget, har jag kollat på länge men inte känt att jag har haft råd att köpa. Så riktigt nice att det var på rea, och att den enda som var kvar var i min storlek.
 
Sen in på Coop och handla, väldigt mycket folk. På väg hem kom jag på att jag glömt ta fram falukorven för att tina, så fick bli en av de pan pizzorna jag köpte idag till middag i stället. Nyss har jag sett Teen Wolf och fixat med mina recept.
 
Om 30 min är det Allsång på Skansen som gäller och efter det gissar jag på ett till avsnitt av Teen Wolf. Då blir det att se på tv och inte på datorn som jag har gjort nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0