Vännäsdagarna

Jag åkte till vännäs i fredags och kom hem idag, söndag. Var riktigt trevligt och det känns i kroppen att jag har gått mycket. Speciellt i yttre fotknöl på höger fot. Där jag nu på senare tid haft problem. Så nu blir det att ha på de riktiga gympaskorna ett tag, så det blir fortare bättre.
int väder och trevligt på fredagen och regnigt och nästan kallt på lördag fast ännu trevligare :) 
 
Har just tvättat i tvättstugan, hade inte så mycket tvätt så gjorde inget att ta sista tiden på dagen som bara är 3h. Gick bra i alla fall, mamma kom och hjälpte till att förstå sig på tvättmaskinerna och torkskåpet.
 
Ska se klar Varg Veum och sedan sova, stiga upp sju och jobba 8:30 är det som gäller i morgon.
 
Outfiten på fredag
 
Närbild, och vet att spegeln var skitig, men inte hos mig ;)
 
Inhandlat på vännäsdagarna, plus en ny börs som jag glömt ta kort på. Men det är i alla fall större en den jag hade förut. Så nu rymms 100-lappar utan att vikas och fler kort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0