Borta bra men hemma bäst!

Landade i Umeå i natt tillsammans med min underbara klass som tillsammans varit i England i två veckor. Pappa skjutsade hem Anna-Sara och sedan blev det hem och ta en skogaholmslimpa med ost och mjölk. Det var helt underbart! Inte druckit 3,0% mjölk på två veckor :P Lady blev hur glad som helst att ha sin sängkompis tillbaka. Hon började mjaoa när jag hade lagt mig, försökte tysta ner henne och få henne att lägga sig då jag inte ville att hon skulle väcka hela huset.

Idag har jag gått med hundarna tillsammans med mamma och suttit ute och solat en kortis, så himla skönt då solen verkligen värmer. Annars idag har jag sorterat bilder och packat upp. Vissat allt jag köpte och mamma och syrran fick sina presenter. Syrran blev hur glad som helst för sockarna jag köpt på Primark åt henne. :) .

I morgon blir det att fixa undan alla saker från golvet och lägga allt vars det ska vara, typ kläderna i garderoben och så :)

 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0