Godnatt-inlägg

Blir en dag på universitetet i morgon, ska träffa första gruppen vid tio och den andra vid ett. Men borde inte ta allt för lång tid, skulle gärna vilja kom och ta det lugnt och fixa på lite som jag har gjort idag.
Ikväll blev det semla och teh till kvällsfika och underhållningen var farmen, familjen annorlunda och dicte. Sällskap var familjen och simba i knät och lady bredvid under dicte. Just fixat in alla bilder som ska vara med i redovisningspresentationen på onsdag. Ja snart är det redovisning och så slutar matematik kursen. Färdiga matematiklärare är vi då, jag och mina klasskompisar. Visst en bedömnings kurs kommer till hösten men lära ut matematik ska vi då kunna. Känns lite overkligt. Något som också är overkligt är att om precis en vecka så sitter(eller sover för den delen :P ) jag i England, Leed, Horsforth.
 
Nog skrivande, nu ska jag ta mig till sängen och sova.
 
 
 
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0