I morgon gäller det!

Aa, som rubriken lyder, i morgon gäller det. Resan till england är äntligen här med närvositet, förväntningar och förhoppningar. Har packat för fullt i dag och planerat, liksom vad som ska med och inte innan jag packade ner det i väskan. När jag vägde väskan förut (nästan fullpackad) vägde den 14,5kg. Så det är lugnt, med SAS får man ha 23kg incheckat bagage. Och handbagaget vägr cirka 3kg och maxx är 8kg så där är det absolut inga problem.
Nej, ska kanske dra mig mot sängen. Ska dock så på tv ett tag till, men skönt att komma i säng och avsluta vid datorn.
Hoppas alla kommer ha det så bra här hemma. Jag får se om jag kommer kunna uppdatera något, troligen har inte min värd något internet då hon inte har en dator. Men kanske är det så att vi får tillgång till internet på universitetet så då tar jag med datorn dit :) Annars skriver jag om två veckor :)
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0