Läst ut VeckoRevyn, så förhoppningsvis somnar jag tidigare ikväll :P

Idag har jag i alla fall gått utanför dörren. Kände att jag är lika trött oavsett vad jag gör, så lika bra att vara ute och njuta av det varma och fina vädret. Så gick med hundarna idag tillsammans med mamma. Gick även på Konsum och köpte ostar (till ost och kex) medans mamma väntade utanför med hundarna.
 
Ja, annars har jag väl bara tagit det lugnt. Inte gjort så mycket annat speciellt. Nog fått lite mer ordning på vad som ska ske i helgen och när. Redan torsdag i morgon, så måste planera in plugg. Effektiv tid - i alla fall en timme. Då borde jag få det mesta gjort eller i alla fall en bra start och grund att stå på.
 
Nej, ska jag sova nå tidigare borde jag börja ta mig i säng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0