Måndag

Idag gick jag långpromenade med hundarna då mamma kände sig lite kraslig och ville ha krafter kvar för att åka till stallet. Så jag gick i skogen med hundarna, lite jobbigt bitvis där det var mycket snö :P Har fixat i ordning kameran idag till englandsresan, lagt över de bilder som jag inte hade fört över till datorn och raderat dem sedan. Så det rymms mycket kort på kameran. Även funderat på om jag ska ta med mig min externa hårddisk eller inte. Det lutar mer mot att den stannar hemma just nu. Vill inte riskera att det händer något med den. Så blir att ta med något/några USB-minnen med lite serier och sådant.
Idag kom "Acne Killer" med posten, hade fått erbjudande via facebook att få två stycka á 10ml för endast fraktkostanden som låg på 39kr. Så det blir att testa det, kanske i veckan får se. Ska då iaf inte he över hela ansiktet, utan endast T-linjen och lite på kinderna, då ansiktsmasken drar med sig hår också.
 
Nu: Göra något vettigt :P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0