Söndag - dagen efter

Ja, kvällen igår blev inte ritkigt som planerat. Först var det jätte trevligt med middag på La Dolce Vita i vännäs, henriks mamma bjöd, jag tog pizza "Lilja"- tomat, ost, skinka, räkor & champinjoner. Sedan blev det en sväng på ica och sedan till kvällens tillhåll. Fick skotta det första vi gjorde, hade börjat få ont i magen. Men tänkte att det är nog för att jag är så himla mätt, det går över. Gick det över? Nej, orkade inte vara med de andra i källaren så satt uppe själv och försökte ta det lugnt och bara sluta må illa. Men gick det? Nej, så 5 timmar efter middagen så fanns den inte längre i min mage. En släng av matförgiftning var  uppenbar. Gick och la mig och sedan vid tolv fick festen dra vidare och jag och henrik blev skjutsad hem. Tack Emil.
 
Idag åkte jag med bussen hem vid tolv. Väl hemma åt jag nyponsoppa och franska. Fortfarande helt slut och uttömd på energi. MEN hade jobb att utföra så tog det lungt, tog 1 ½ h, och sedan var det gjort. All samhällsinformation var utdelad. Så ikväll har jag duschat och sett tv, ser film just nu "Grown Ups", sett den förut men den är hur rolig som helst.
 
Ett försök att göra en "Jennifer" och ta kort på min sminkning, gick sådär.
 
Färgerna är inte alls de rätta, ser grått ut då det egenliten är blått
 
Vet inte om jag vill minnas kvällen, men middagen var jätte trevlig!
 
Nu: film, Sen: sova
 
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va tråkigt med matförgiftning! :O Sånt vill man inte vara med om <3 va kul att du refererar sminkningsbilden till mig! ^^ va glad jag blir :] Headern är jättefin! Kram :)

Svar: Ja, men gud som mycket bättre jag mådde efter jag spytt :P Blev dock helt slut av det, så gick och la mig, 15min kändes som en timma :/ . Ja, tänkte på dig när jag tog bilderna :] Tack så mycket! :) Jobbade som tusan med det innan jag fick till den :P Men nu vet jag hur man gör, så kan byta när jag hittar någon bild som kanske passar bättre :)
Amanda Brand

2013-03-06 @ 16:23:14
URL: http://itsfeffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0