Tisdag

Idag har det varit en pyjamas dag. Bestämde mig för att inte gå utanför dörren idag (har ändå varit en sväng till förådet och ut med kattlådepåse, men räknas inte). Vill få bukt med förkylningen så tänkte att jag måste varva ner och ta det lugnt. Har bara packat upp mer, typ lagt in kläderna i garderoben och så. Hade tänkt se någon film men det blev inte av.
Måste börja på med projektet i morgon, måste jämföra svenska och engelska kursplanen. Är ju redan onsdag i morgon, känns som veckan bara flyger fram och jag inte hinner med. Har inte planerat om helgen, vilket är lite små stressigt. Men det ordnar nog sig till slut.
Ska i säng tidigare än igår, så det borde väl bli alldeles strax. Ska lägga mig och fortsätta läsa i VeckoRevyn som kom när jag var borta.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0